Paasterras

hoewel er nooit geweest
schreef zij woorden van duisternis
en diepte op nonchalant papier

ze pasten goed
bij haar zwarte leren jas
de randen rond haar ogen

en verder nipte zij het leven
de liefde met de lichtheid
van een zonnig paasterras

Geplaatst op 8 april 2007, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 12 reacties.

  1. Donkere waas in wit gelaat maar vol met levenswil!!!!
    Paaspracht van de waterjuf!!!!
    Mooi ben jij!!!!
    XXXXXXX!!!

  2. ik ben schitterend en ik niet alleen, jij ook

  3. vinnutmooi…paste vroeger wel een beetje in mijn stijl

  4. mijn hart was er wel bij maar mijn hoofd niet; alle sukkels nog an toeReactie is geredigeerd

  5. de jeugd die weet zonder te kennen

  6. waterjuffer

    @cor, hoofd en hart en een lekker koppie
    @galadriel, goed samengevat
    met dank

  7. Was je bij het paasvuur in deurningen? Kijk of je jezelf terug ziet op http://www.twentsniksmismet.nlwww.twentsniksmismet.nl!

  8. waterjuffer

    nee, een ander paasvuur
    meer besloten

  9. Het is mooi waterjuf!

  10. is er ook een site met foto’s van het paasvuur in deurningen?

  11. amanda,
    dat weet ik niet

