's nachts

tikken de klokken tegen elkaar in
een verkeerde tijd in spaarzaam licht

zoeken vingers een toekomst in cirkels
op de huid wordt geschreven en verstaan

zonder woorden glijden de minuten
langs randen van een ander bestaan

Geplaatst op 6 mei 2007, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 9 reacties.

  1. mooi!

  2. Wil(de) hetzelfde woord gebruiken als mijn voorgangster: Mooi!

  3. waterjuffer

    dank, dank, vroege vogels

  4. mooi mooi

  5. jacob hesseling

    magische -onbekende- tijd ; spannend ge-dicht.

  6. hippocampi

    waterjuf, ik weet niet of je deze associatie bij het schrijven had, maar voor mij gaat het gedicht op een heel indringende manier over de dodenherdenking.
    fraai, gr. hippo

  7. waterjuffer

    jacob, blij met het spannened
    hippo, je kunt het zo lezen maar ook anders
    met groet

  8. Het is weer een prachtig waterjufferwaardig schrijven!

  9. waterjuffer

    marsjan, ik voel me gevleid

