op naar open stranden

kom kom mee verder de wereld in over
de bergen door grauwende wolken naar
de overkant waar het fluistert kom mee
het leven in hoor het einde van de zee

in het blauw verdwijnen zie de luchten
licht voel het zachte deinen kom mee
voorbij verkrampte handen weg van het
benauwde zicht op naar open stranden

© hennie van ee

Geplaatst op 7 februari 2008, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 16 reacties.

  1. droomvrouwtje

    Ik ga mee….
    xxx

  2. grappig toeval, ik kwam net na jou aan

  3. droomvrouwtje, dan wordt het gezellig
    doranne, de zee is van iedereen
    groet je

  4. Ik ben er ook al, het klinkt zo aantrekkelijk, ik wilde met jullie mee, ik heb mijn schoenen al uit, gaan we zalig het water in? Alles afspoelen wat naar is…..
    Een gedicht met een zucht van verlichting, dank je wel!

  5. Ik voel het zachte deinen en het willen meegaan, mooi hoe je me mee krijgt…
    Hartelijke groet, Coby

  6. Go with the flow….
    Yes, ik ga mee!!
    Liefs van hier

  7. het is een zwaan kleef aan…..
    zilver, coby en geroma, een groet terug

  8. ruimte alom!

  9. Wat mooi, het voelt als een frisse bries!
    Graag gelezen 🙂

  10. strandvrouw, geniet ervan
    zwolly, ruimte kun je maken!
    groet jullie

  11. spannend hoor!
    dat gefluister aan de overkant

  12. kom je ook mee,fravapa?

  13. Ik ben er bij!:-)

  14. Magisch, wie kan deze lokroep weerstaan ??

  15. gezellig, toch

  16. Ik ben dol op de zee dus ik wil wel mee.

