de vuurjuffer

foto
het vliegen niet verleerd
vloog ik gisteren
met dunne vleugels
nat van vreugde
het rood in mijn lijf

tegen de wind
een licht gevoel
alsof het dansen was

dansen ja
op waterwolken

Geplaatst op 16 april 2008, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 12 reacties.

  1. PACO PAINTER

    Heel mooi

  2. Harry.C.A.Daudt

    Vuurjuffer, mag van mij nog even door dansen/door bloggen.
    Ik zie graag dansen…ook ‘taal’.
    Groet,
    dichterbijgrave

  3. Ingrid van den Bergh

    De voorspelling van de vroege vogels is uitgekomen. En hoe!
    Sluit mij graag bij de vorige sprekers aan.

  4. Je bent het zeker niet verleerd.
    Voor het eerst weer de vleugels uitslaan en dansen op de wind en waterwolken, prachtig.
    Hartelijke groet, Coby

  5. paco, dankje
    harry, je weet te stimuleren
    ingrid, jij ook
    coby, je hebt het goed gelezen
    met een groet,
    de vuurjuf

  6. Prachtige foto bij een mooi gedicht. Echt genieten.

  7. Práchtig!:-))

  8. zilvertje, fijne reactie
    heer lot, u bent gul
    groetjes

  9. Fijntjes en veelzeggend, V.
    Tot gauw, schrijf ze :))
    groetje

  10. dag d.

  11. Oef…hoe subtiel jouw woorden samen met het plaatje….prachtig!
    Theeft me verrooerd; )))
    Lieve
    Groet
    Roos

  12. dank verroerde roos

