vuurjuffer lief

foto

ik maak je heel
lief
hoewel ik dat niet kan
ondertussen
leen ik je mijn dromen
van een blonde zomer
geef ik je mijn vleugels
en vlieg ik met je mee

zolang ik kan
lief

Geplaatst op 25 april 2008, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 12 reacties.

  1. Mooi!

  2. dank u, mevrouw

  3. Reactie is geredigeerd

  4. Nu ingelogd:
    parende vuurjuffers…its springtime.

  5. yes, it is…

  6. PACO PAINTER

    Weer heel mooi!

  7. Ze vormen ook letterlijk een hart! Mooi.

  8. Liefdevol, die combinatie van jouw woorden en het beeld.
    hartelijke groet, Coby

  9. lief, liefde, liefdevol, coby
    wilma, ja mooie he, in tandem
    paco, je was er weer
    dank jullie

  10. Nu begrijp ik waarom het een hartje is, in woord en beeld zo mooi. Fijne dag morgen.Reactie is geredigeerd

  11. Mooie uitdrukking van liefde.

  12. zilvertje, jij ook
    iris, leuk dat je ook hier kijkt
    groet jullie
    de vuurjuf

