een waar verhaal

vandaag schilder ik de woorden
het rood en geel binnen de lijnen
van een hand een arm
die naar ergens reikt

vandaag meng ik de zinnen
ben ik de zon de lach
het warme land dat speels
in bruine ogen schuilt

vandaag gooi ik de spetters
het goed het kwaad voor allemaal
ben ik een blauwe boodschap
de brenger van een waar verhaal

©hennie van ee

Geplaatst op 29 april 2008, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 16 reacties.

  1. PACO PAINTER

    heerlijk om dit te lezen

  2. Heel mooi, ik wist niet dat je ook kon schilderen!
    Hartelijke groet, Coby

  3. Maria-Dolores

    vandaag ging ik zomaar zitten
    voor het lezen van je verhaal
    het waren weinig woorden
    in zulk een klare taal…

  4. heel mooi vandaag. …als je even wilt uitrusten kan dat bij de bollen.

  5. Mooi, ik heb het nu al een aantal malen gelezen en ontdek steeds iets nieuws.

  6. zilver, een groot compliment
    zwolly, ik was er al
    maria-dolores, in ieder mens schuilt de dichter
    coby, ik heb er les in gehad
    paco, zonder woorden
    een rode groet aan jullie

  7. een toppertje!

  8. Mooi, en doe maar!
    Dat stralen met je armen en
    het schilderen van een blauw verhaal!
    gr eva

  9. *Een knipoog* voor jou!
    Dank je wel,
    tis prachtig!

  10. nou ja, .. dit is inderdaad heel mooi 🙂
    ik voel me verrast 🙂
    leuk 🙂

  11. erna, en ik doe het al jaren
    geroma, ik knipoog terug
    eva, van jouw kleuren kan ik leren
    lebonton, merci
    met dank en groet,
    de vuurjuf

  12. Henk Arjen Baas

    Heel mooi: de zon de lach het goed en kwaad.
    Als iedereen nou eens besefte dat dit ieders ingredient was: dan wisten we waar leven echt om draait: de seizoenen der – levende natuur:)
    Warme groet,
    Armán

  13. mooi
    ‘het reiken beschilderen’
    = grote levenskunst (mijn waarheid)
    gr. hippo

  14. hippo, levenskunst, ik probeer me er verder in te bekwamen
    arman, waar het echt om draait, woorden uit het hart
    groet aan beiden

  15. Hallo, ja ik ervangenoten. Wat mooi ! Ga zo door. Groetjes, H.

  16. vuurjuffer

    hoi h,
    vaker langskomen hoor!

