zo zonde

jouw woorden liggen
als blauwe plekken
onder mijn huid
om daar verder
hun leven te leiden

jouw naam glijdt
nog steeds
langs mijn hals
over mijn armen
tussen mijn benen

zo jammer
zo zonde 

©hennie van ee, december 2006, nr.1

Geplaatst op 8 mei 2008, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 15 reacties.

  1. Wat een verdriet, Vuurjuffer….
    Lieve groet, Coby

  2. Je reactie op mijn blog plaatst dit gedicht in een ander licht…

  3. Scramble X

    Herinneringen…
    Mooi !

  4. vuurjuffer

    dit is het eerste gedicht dat ik op mijn VKblog plaatste, ik kreeg er 1 reactie op en was daar heel blij mee,
    net zo als met de reacties nu,
    scrambleX, zelfs met herinneringen moet je leren leven
    groet jullie
    de vuurjuf

  5. Maria-Dolores

    woorden, ze kunnen je betoveren, maar soms ook bijna doden…

  6. Zelfs met eelt op de ziel raak je niet gevoelloos.
    Mooi verwoord, V

  7. Toen niet gelezen, nu wel en het is prachtig !

  8. vuurjuffer

    maria-dolores, een beetje sterven….
    frap., een beetje eelt kan geen kwaad
    wilma, dank je
    nog een mooie zomeravond gewenst

  9. Het is voelbaar mooi……

  10. Mooi… vuurjuffer.

  11. vuurjuffer

    dag zilver en marjelle,
    dank voor jullie woorden waarin vandaag de zon schijnt
    vr.gr. vuurjuffer

  12. Zoetzure herinneringen!
    gr eva

  13. vuurjuffer

    zoetzuur?
    gr vuurjuffer

  14. PACO PAINTER

    Dit is echt heel mooi. Verdrietig, maar mooi.

  15. vuurjuffer

    paco, een mooi verdriet, lijkt op een titel van een nieuw gedichtReactie is geredigeerd

