het geheim van de reiziger

 

verbeeld jezelf
een vrouw die gaat
je streelt haar rug
zij kijkt niet om
de deur gaat dicht
het grindpad knarst
nog jaren

je ziet haar gaan
met rode tas
in bus en trein en verder

verbeeld jezelf
zij komt terug
je luistert en je hoort
de trein
het grind
de deur

© hennie van ee

Geplaatst op 20 mei 2008, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 18 reacties.

  1. Het raakt me weer.

  2. vuurjuffer

    omdat ik morgen een weekje weg ga

  3. Fijne week!

  4. vuurjuffer

    mevrouw, u bent snel, fijn dat u me leest
    en dank uReactie is geredigeerd

  5. Maria-Dolores

    mooi!
    ik blijf wéér met vraagtekens zitten
    maar dat zal de bedoeling wel zijn…
    goede reis!

  6. Mooi. 🙂
    Waar je ook naartoe gaat, Vuurjuffer, ik hoop dat je het er naar je zin hebt.

  7. vuurjuffer

    m-d, vraagtekens? ik kan me er iets bij voorstellen…
    marjelle, dat zal ik zeker, ik weet waar ik heen ga:)
    groetjes

  8. Ja, ik zie haar gaan en komen.
    Wens je een goede reis.

  9. Harry.C.A.Daudt

    De omkeer…dichterlijk…bedacht.
    Een goede reis…gewenst en: een behouden terugkeer.
    Groet,
    dichterbijgrave

  10. Een fijna week in Engeland Hennie.

  11. vuurjuffer

    zilvertje,harry en laila,
    dank jullie en tot tot

  12. Scramble X

    Wat is het weer mooi zeg !
    Fijne week gewenst !

  13. Ik hoor het grind knarsen.
    Bon voyage, vuurjuffer…

  14. PACO PAINTER

    Ja, dit raakt me wel

  15. mooi. Geniet van de dagen.
    groetje

  16. uha…zo fraai die woorden van je…
    ik ken dat geheim van de reiziger…ik ga ook en kom ook terug…:))
    ha det godt!
    jeghilsReactie is geredigeerd

  17. Ingrid van den Bergh

    Op de rug en in het gezicht gezien.

  18. vuurjuffer

    dank voor het reageren
    met een groet

