duinlandschap

foto

alleen twee vogels

ergens boven hollands duin

wereld in zwart wit

afbeelding: Bernard Essers
tekeningen en grafiek te zien in het Drents Museum
tot 21 september 2008

Geplaatst op 7 augustus 2008, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 10 reacties.

  1. Mooi, al zijn zwart en wit geen typische kleuren voor de duinen.
    zie ook mijn duinen-blog Duin I en Duin II http://www.volkskrantblog.nl/bericht/121762

  2. mm, toch mar eens naar Drenthe, mooi.

  3. Ik sluit me aan bij Doranne.
    ‘k ga er eens kijken…..

  4. In de stijl van Maria: Mooi, maar hoge bomen zijn niet typisch voor het Hollands duin.

  5. en hier is de laatste regel het gedicht…
    Sterk!

  6. fravapa, een schot voor open doel, dat wel…..
    blew, zou het het Franse duin kunnen zijn?
    scrambleX en doranne, nog nooit van Essers gehoord, maar ik vond het prachtig
    maria, geen duinkleuren, misschien vind ik het juist daarom zo mooi,
    ik ga jouw duinen zien
    hartelijke groet,
    de vuurjufReactie is geredigeerd

  7. Mooi gedicht over het mooie duinlanschap.

  8. draver, dank voor 2xmooi!

  9. koen -drijfveren

    fraaie afbeelding. ik had een heel andere interpretatie in eerste instantie..ik zag een soort cortex..
    bedankt voor de tip, Drents Museum.
    gr,koen

  10. graag gedaan en fijne dag!

