kwijt

ergens tussen wat kleingeld
een oorbel en een ring
ligt het kind
kwijt te zijn
verloren weggezogen
of erger

en telkens komt het weer
nooit meer als kind

©hennievanee

Geplaatst op 7 september 2008, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 15 reacties.

  1. ooooooh….

  2. Zoals vele

  3. ben er stil van…

  4. Groeiend
    verloren
    naar groot

  5. mooi, laat veel over aan de verbeelding.

  6. Het trilt in me van ontroering, ik vul het in zoals het mij past, zo mooi in weinig woorden een heel verhaal.

  7. ik schreef het al wat langer geleden,
    maar het blijft raken, ook mij,
    juist omdat het op meerdere manieren gelezen en ingevuld kan worden
    een kind raak je nooit meer kwijt
    groet aan jullie

  8. Met warmte gelezen…..
    xxxdromerke

  9. maar het kind zit wel in je….
    groet van Afi

  10. jouw reactie kun je op twee manieren lezen, afi
    droomvrouwtje, ….. houd het vast
    ik groet jullie

  11. de laatste strofe batst in mijn wezen! nooit meer als kind: talloze invulling mogelijk!
    Groet,
    Armán

  12. Vind het moeilijk om nu te reageren…, het gaat nu niet. Mag ik morgen even terugkomen?
    Avondgroet

  13. het blijft boeien en raken V. juist om de verschillende manieren waarop je het lezen kan.
    groetje
    Ik las je op SW, goed!

  14. arman, vul het in op jouw manier
    enigma, altijd welkom,
    dianne, SW blijft een goede site, heb soms behoefte aan feedback, maar dat staat of valt met de juiste mensen, het zal wel bij een probeersel blijven,
    ochtendgroet

  15. Gisteravond ging het even niet.
    Nu weer gelezen en gelezen. Vooral de laatste zin raakt.
    stille groet

