liefdesliedje

foto

ik blaas mijn woorden
langs wegen van stof
tot aan de sterren
waar het leven keert

en de zinnen niet nieuw
maar wel anders
op lijnen van liefde
jouw aarde raken

nummer 250
© hennievanee, september 2008

Geplaatst op 12 september 2008, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 15 reacties.

  1. Gefeliciteerd vuurjuffer.
    Een mooi plaatje en andere zinnen.

  2. laila, met dikke dank!

  3. wauw…no 250 mag er zijn Vuurjuffer…
    wat heb je er een schitterende metafoor van gemaakt…ik voel me er helemaal in thuis, in die woorden en in de betekenis ervan…
    héél érg fráái!!
    jeggroet en dank voor alle 250 voorgaande mooie woorden…

  4. ‘Love me do’…, Vuurjuffer, die woordjes springen opeens in m’n hoofd.
    Gefeliciteerd met nummer 250! 🙂

  5. jij bent productief!
    …niet nieuw, maar wel anders…
    da’s mooi!

  6. jeg, het is toch ook jouw aarde
    marjelle, door het hartje in je ogen
    lebonton, tijd voor bezinning en meer
    leuk dat jullie reageerden!

  7. gefeliciteerd met je 250e kindje..
    Vruchtbaar femke;)

  8. En ik kom met een doekje langs
    wat ik uitklop in mijn kamer
    Groet van Ragfijn

  9. Gefeliciteerd met je 250ste, vuurjuffer.
    Lijntjes van het fijnste liefdesstof…
    Hartelijke groet, Coby

  10. linda, er zaten moeilijke bevallingen bij
    ragfijn, wordt je kamer wel stoffig
    coby, liefdeslijntjes…..
    met een groet terug

  11. Maar niet minder mooie zinnen.250. gefeliciteerd

  12. 250 gefeliciteerd en het is een mooi liedje.

  13. vanavond een glaasje op wederzijds schrijfplezier!

  14. Harry.C.A.Daudt

    VUUR…ZING IK
    VUURREGEN
    VERWARMT ME
    WARM ME
    AAN JE GLOED
    VUURJUFFER
    Groet,
    -dichterbijgrave-

  15. wauw Vuurjuffer – dit spreekt zonder ademen als ware liefde. echt een top 250!
    Hartelijks,
    Arman

