zelfportretje

foto

soms zie ik me gaan
met mijn haar in kleur van herfst
een stormachtig rood

dat nog altijd vlammen wil
ik  vlieg aan winter voorbij

©hennievanee, oktober 2008

Geplaatst op 25 oktober 2008, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 12 reacties.

  1. maar met zo’n vaart, dat het nimmer winter wordt.
    de lente lokt, de lente lokt..

  2. dit is zo’n versje waar je aan kunt blijven veranderen, iedere keer weer anders, dat past een vuurjuffer
    n.a.v. jouw woorden wat meer vaart erin!
    wat een prachtdag!!

  3. een prachtdag….en nu vlug naar buiten.

  4. Roland Danckaert

    Geen sterk gedicht, maar wel sympathiek.

  5. Ik gun iedere vuurjuffer zo’n dag als vandaag!
    Hartelijke groet,Coby

  6. Jammer, we zullen het even zonder moeten doen…

  7. zwolly, vandaag is het….. en nu vlug naar binnen
    roland, sympathiek, dan is het zelfportretje toch nog redelijk geslaagd, kom nog eens langs…
    coby, ’t was wel druk….
    ramirezi, zonder vuurjuffer, maar ze keert weer
    groet aan allen van de vuurjuffer

  8. Blijf lekker vlammen, dat past jou, juf!

  9. Harry C.A.Daudt

    Vuurjuffer…’in woorden’vlieg jij alle jaargetijden voorbij; dat siert je.
    liever niet…’in koude winter sterven’maar…
    ‘aan winter voorbij’.

  10. harry, een gouden vondst, ik heb het veranderd, veel beter zo, dank!
    fravapa, mijn vlammen houdt mij en anderen warm:))
    fijne dag!

  11. – dat nog altijd vlammen wil – mooi in herkenbaar.
    Armán

  12. arman, blij dat je dat kent en herkent
    warme groet

