een lipstickrood gevoel

de witte strepen in de lucht
soms ook roze
trekken mij naar ander leven
de hitte van een oude stad
waar ik ’s nachts wil zijn
het slenteren door stegen
de geuren van net liefgehad
fonteinen op het plein

mijn benen in een minirok
het lipstickrood gevoel en
morgen gaan we naar de zee

©hennievanee, januari 2009

Geplaatst op 8 januari 2009, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 13 reacties.

  1. Ingrid van den Bergh

    trekken mij naar een ander leven
    je woorden en beelden trekken mij uit mijn winterschilderijReactie is geredigeerd

  2. .. de geuren van net liefgehad ..

  3. hmm, ik dwaal mee door de woorden..

  4. blijven genieten van het wit
    maar daarnaast is er ook het leven van rood
    dank voor jullie reacties
    ze kleuren mijn dag

  5. Ingrid van den Bergh

    die kleuren ketsen op elkaar en winnen aan kracht

  6. Astrid Rijff

    Zinderend mooi. het geeft mij ook een lipstickrood gevoel ( wat een prachtomschrijving!)

  7. Vakantie!
    Minirok is korte broek.
    Heel mooi.

  8. Alle dagen
    Zou het mij vervelen zo lief te hebben…?
    Groet van Ragfijn

  9. Mooi dit verlangen
    morgen rode lipstick 🙂
    groetje

  10. Prachtig verlangen!

  11. jullie haalden het verlangen eruit,wilma en dianne
    ragfijn, ik zou het antwoord niet weten maar misschien verwacht je dat ook niet….
    rein, of op de ski’s of nog anders
    astrid, hou het vast
    ingrid, veel contrast, daar houd ik van
    met een berijpt groetje aan jullie

  12. Ja! Lekker gevoel…
    Groet van Afi
    zie ook Paul Citroen in je infobalk.
    Ben vorige week naar de expositie in Zwolle geweest.
    Echt mooi en de moeite waard….

  13. je was nog op tijd,
    fijn dat je het een mooie tentoonstelling vond, want dat vond ik ook
    met een groet

