voor valentijn

ik vind je mooi bij je heup over het bot naar het zachte glooien van

je buik waar de navel in kringen die almaar groter en groter in lichte

kussen omhoog tot aan het zoete van je borst je tepel hard op mijn

neus in je hals de geur van verder zoeken over het dons van een

wang tot aan je ogen lief het rusten op  de volheid van je mond

© 14 februari 2009

Geplaatst op 14 februari 2009, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 12 reacties.

  1. Ingrid van den Bergh

    voelbaar liefdeblijk

  2. een mooi sensueel gedicht …..ach ja de 14e( ik was veel te vroeg met mijn bijdrage)ook een breed gedicht

  3. o jee, deze is heftig.

  4. Eigenlijk een vreemde gewoonte zo’n dag…
    En zoveel bloggers,en zo weinig aandacht..Reactie is geredigeerd

  5. Met en voor alle zintuigen prachtig Valentijnsgedicht….
    Hartelijke groet, Coby

  6. Wauw: erotiek spat van het witte `laken’
    fijn weekend
    Arjen

  7. sensueel inderdaad!

  8. mmmmm je brengt me op een idee,
    zo liefdevol zacht erotisch

  9. Gewoon ontzettend wauw !
    🙂 Voelbaar

  10. aan de bloggers die zo liefdevol reageerden,
    dank!

  11. Vuurjuffer, wat een mooie van levenswarmte doordongen poëzie!

  12. summer, fijn dat je deze warmte voelt:)

