groei

foto

langzaam groei ik uit mijn leven
zoals een jas te klein
een broek te kort

ga ik de mensen voorbij zwaai
naar de dingen die we
samen deden

kruip ik in een tweede leven
onwennig nog neem ik
het eerste mee

©hennievanee, februari 2009

afbeelding: marc chagall

Geplaatst op 26 februari 2009, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 10 reacties.

  1. Zoals na de winter weer nieuw leven gaat groeien….
    Warme groet, Coby

  2. langzaam groei ik uit mijn leven
    een bepalende beginzin V.
    raak geschreven
    met groetje

  3. coby, de cyclus van het leven
    dianne, de eerste zin als een begin
    met een groet terug

  4. christien damman

    Mooi geschreven vuurjuffer! Don’t forget!
    christien

  5. ik neem het mee, christien

  6. kruipt uit het introverte blauw

  7. zal ik doen, rood is meer mijn kleur

  8. Met ‘kruipt’ bedoelde ik niet perse jou maar je kan het natuurlijk wel zo opvatten.

  9. Ingrid van den Bergh

    Chagall en jouw teksten, het blijft boeiend.

  10. dank, ingrid, mooi compliment
    slimmerik, ik had het niet te persoonlijk opgevat:))

