er is er één jarig

weer veilig in huis
 
ontvangt ze sara vandaag
 
met driewerf hoera
 
 
 
 
 
hennie
 
 
 
 
 

Geplaatst op 17 juli 2009, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 9 reacties.

  1. Ha, hier onderbreek ik graag even mijn blogvakantie voor. Wat leuk, Hennie.
    Van harte gefeliciteerd, Geroma
    ik wens je een prachtige dag
    Dikke verjaardagskus,
    Dianne

  2. Van harte gefeliciteerd Hennie. Heb je ook een Sara gekregen?
    Ik wens je een hele fijne dag.

  3. Een mooie haiku voor Geroma die vandaag Sara verwelkomt.
    Van harte gefeliciteerd en een hele mooie dag gewenst aan haar adres.
    Een goed begin van de tweede helft….:-))))
    Een zoen en lieve groet, Coby

  4. hennie van ee

    coby en dianne, leuk dat jullie er even waren
    zwolly, de dag dat ik een sara kreeg is lang geleden:)))

  5. Geroma, van harte, het is een bijzondere dag! xx

  6. hennie van ee

    en dat was het, zilver

  7. Wat een leuke verrassing, Hennie!
    Het was een ontzettend leuke dag gisteren en het valt reuze mee om Sarah te ontmoeten, althans, tot nu toe::–))
    Ik hoop jullie gauw weer te begroeten IRL en bedankt voor alle lieve, leuke wensen.
    Dikke Knuffies van hier!

  8. dacht het al: een kreeftenkind
    nog van harte Hennie!

  9. annet, dit was een ode aan geroma, zij is het kreeftenkind
    ik ben een schorpioen!
    hartelijke groet

