lessen

                                                                                                                                                 

                                                                                                                                                               
hij vouwt zijn handen
tot een kommetje
waaruit zij drinken kan
 
als ze klaar is
streelt hij haar
haren
wangen mond
 
wacht tot de regen
zijn handen
 
en zij weer
 

Geplaatst op 7 augustus 2009, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 15 reacties.

  1. jacob hesseling

    ik wordt er vrolijk van : eenvoud en kracht

  2. jacob,
    een eenvoudig en krachtig dank

  3. water in de kom,
    open handen
    liefde in een notendop

  4. the tree
    jij las het

  5. Zeer krachtig

  6. paco,
    de kracht van het lessen en stillen

  7. Ik vind het portret van Marc Chagall hiernaast in je infokolom er eigenlijk heel erg bij passen.
    Hartelijke groet, Coby

  8. goedemorgen coby,
    zo had ik het nog niet bekeken
    het portret blijft intrigeren, past waarschijnlijk bij veel teksten, omdat er veel inzit
    dank en fijne dag

  9. in vele opzichten een schoon gedicht!

  10. femia, helend ook!

  11. teder

  12. de kracht zit mn ook in wat je weglaat

  13. iris kijkt,
    het gaat over de liefde, die kan teder zijn
    kornelis,
    het wordt niet benoemd,
    dank voor jullie reacties

  14. Ik krijg er ook een warm gevoel bij zeker als ik het invul naar mijn eigen..
    xx

  15. het is lichamelijk, ik hoop ook erotisch…….
    groet je

