kikker verliefd

                                                                                                                                              

naakt ben ik

voor de wind

spring ik dans

ik zinnen los

vol overgave

tomeloos

de wind en ik

naakt

ben ik in zijn

stille greep voor

het onstuimig

razen

 

pak mij neem

mij als je komt

in wilde storm

ook dan ben

ik wil ik

naakt

 

 

 

 

 

 

 

 

foto: MPM©reations

 

tekst: hennie van ee

Geplaatst op 30 september 2009, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 13 reacties.

  1. Je gedicht is een bekroning
    voor de kikkerkoning.
    naakt is tevens mijn idee
    wie naakt er met me mee
    mooi vormgedicht weer
    vurige vrouw

  2. hee, hee, diederik, geen verkeerde conclusies trekken
    soms zijn de dingen anders dan ze lijken
    maar jouw gedicht rijmt
    groet je

  3. Vuurjuffer
    ik zou niet durven 🙂
    slechts associatie.

  4. het is slechts mijn tuinkikker die vurig is
    maar dat had je al begrepen
    een namiddaggroet

  5. @vuurjuffer
    Naar mijn idee
    valt dat wel mee

  6. Een kikker in de wind… De wind maakt hem naakt ook.
    Een heel ander gedicht dan de samenwerking van ons tweeën die ook die titel kreeg, die bijdrage wordt nog dagelijks bezocht.
    Hartelijke groet, Coby

  7. hoi coby, dit is van een ander naakt
    met een knipoog
    kikker verliefd lag zo voor de hand. maar misschien verander ik het nog
    mooi dat naakt nog dagelijks gelezen wordt
    groet je

  8. Robert Kruzdlo

    Blijf maar naakt als je schrijft…
    Groet Robert Kruzdlo

  9. dat ben en blijf ik zeker
    figuurlijk naakt
    als ik schrijf
    ik schreef een ander gedicht met de titel naakt, te lezen en te zien op coby’s blog
    alleen dat gedicht verdient die titel
    daarom kikker verliefd
    zonder plagiaat te plegen
    groet

  10. Smokey Robbinson

    vuurjuffer, wat een aparte kikker op de foto.
    Geen kouwe kikker al is hij van metaal.
    Het gedicht vind ik prachtig!
    groet
    van smokey

  11. hoi smokey, ik vind hem geinig
    en beslist niet koud:))))
    groet je

  12. Nep maar wel schattig…

  13. zo is het maar net, nep

