mijn prikbord weer een jaar voorbij

                                                                                                                               
er hangt een jaar aan de muur
meer nog dan een jaar
waar ik was
wie ik hoorde wat ik zag
 
een zelfportret in vlugge streken
dat ben jij
nu je er niet meer bent
meer nog dan een jaar
 
waarin ik deed
om niet te vergeten
meer nog
om nooit te vergeten
 
 
 
 
foto MPM©reations
tekst vuurjuffer
december 2009

Geplaatst op 31 december 2009, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 18 reacties.

  1. alle goeds voor iedereen in 2010

  2. Twee er van ook gezien.
    Weer een fijn jaar in 2010
    groet Luuk

  3. laat me raden welke twee:
    citroen en mauve

  4. weer een jaar voorbij…
    mooi prikbord.
    een goed volgend jaar!

  5. maria-dolores,
    ik heb hem opgeruimd en dat bevalt prima
    ook voor jou alles wat mooi en goed is
    ben je ook ondergeregend?

  6. Leuk zo’n prikbord. Mauve had ik ook wel willen zien. Op dit moment is er in Duitsland een expositie van Monet…..ik wilde er graag naar toe. Het lukt me qua tijd niet. Ook de brieven van Van Gogh moet ik laten schieten…wie weet de boeken niet, maar dat kan later worden beslist.
    Fijne jaarwiiiseling vuurjuffer.

  7. Heel mooi prikbord. ik wens je alle goeds voor 2010
    groet
    PAco

  8. Dat je het komende jaar ook maar een mooi prikbord kunt maken, het beste voor 2010!

  9. zwollywood, ik zag mauve in laren, ik heb wel wat met zijn schapen
    haarlem is er bij ingeschoten,
    duitsland is nu ook ver weg, slechte wegen, haperende ns
    voor de boeken komt vast nog wel tijd, al was het maar op een mooie zomeravond in 2010
    prettige jaarwisseling ook voor jou

  10. paco, de wensen zijn wederzijds, een creatief 2010
    rami, goed idee, dit prikbord naar zolder en een nieuw beginnen voor 2010

  11. Voor de helft goed,Citroen! maar ja wat of beter wie is de ander?
    Zal het maar zeggen:Katharina in de Valkhof.
    groet Luuk

  12. Luuk, ik vond het een mooie tentoonstelling
    was ook onder de indruk van het museum, was mijn eerste keer daar

  13. Een mooie terugblik en beeld van veel inspiratie en genieten en bewogen worden.
    Een prikbord vol met voeding…
    Fijne jaarwisseling en goed begin, Hennie!
    Hartelijke groet, Coby

  14. coby, wat zeg je het weer mooi: een prikbord vol met voeding
    jaarwisseling en het begin verliepen voorspoedig:)))
    coby, voor jou weer een creatief jaar!
    lieve groet, hennie

  15. Anno Zijlstra

    mooi zo’n prikbord !

  16. Anno,
    vind ik zelf ook wel

  17. Ingrid van den Bergh

    Heb je Katharina van Kleef ook gezien? Was weer eens wat anders.
    Het gedicht een mooi eerbetoon, Hennie.
    Groetje en een prikbord vol goede dingen gewenst voor het komende jaar.

  18. ingrid, ik vond het heel bijzonder
    nauwelijks licht en dan maar turen door een vergrootglas
    groet terug

