my funny valentine

                                                                                                                                              
omdat liefde meer
 
dan liefde is pikken wij
 
synchroon de nootjes
 
 
 
 
14 februari 2010
 
foto: MPM©reations
 
 
 

Geplaatst op 14 februari 2010, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 12 reacties.

  1. leuke foto en haiku

  2. cor, jij had het kunnen zijn
    een van die lieve duifjes in mijn boom:))

  3. Mooi zo, met dat rode netje – tortelmusjes …

  4. Leuk en lief!

  5. gaaf…
    voortaan wil ik ook rode netjes

  6. bert, het tortelen is voor alle dieren en alle mensen
    k, wat een mooi compliment
    marijke, ze zijn te koop………
    dank, jullie doen mijn valentijnsdag goed

  7. Wauw!
    Lief!
    Synchroon, maar ieder aan zijn eigen kant!

  8. de manier om de liefde vol te houden, maria-dolores :))

  9. Vuurjuffer, zag je bij Jezz…dan vind je dit zeker ook wel een aardig plaatje http://www.weblogzwolle.nl/content/view/15802/1/

  10. hee dick,
    zwolle in beeld, voor mij een nieuw blog, leuk
    de kramsvogel, volgens mij zag ik hem ook in het echie
    groetjes

  11. Valentijn is alweer voorbij, maar de liefde natuurlijk niet… :-))
    Hartelijke groet, Coby

  12. hoi coby,
    de liefde is van alle tijden en van alle dagen
    hartelijke groet terug

