aan alle keien en zij die dat worden willen maar tot nu toe niet durfden


                                                                                                                                                 
                                                                                                                                                       
                                                                                                                                                     
onomstotelijk
 
spiegelt hij de wereld voor
 
de kei in onszelf
 
 
 
 
 
foto: tuin van het nijenhuis in heino
 
 
 
 
 

Geplaatst op 22 juli 2010, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 8 reacties.

  1. ! 🙂
    mooi gespiegeld
    goetje,
    d

  2. hoi d,
    kiezels zijn keien!
    heb wat geplaatst op het gedichtenforum
    heb wel weer zin in een echte gedichtensite
    vakgroetje
    v

  3. Kitty Schoenmakers

    Dat is nog eens een kei!
    Daar blijf je bij stil staan 🙂

  4. en dan zie je jezelf

  5. Nijenhuis… Citroen…
    Kasteel Paleis…
    Zwolle?

  6. vogelvrij
    klopt helemaal
    kasteel het nijenhuis is echt de moeite waard
    mooi van buiten
    mooi van binnen
    fijn dat je even langs kwam
    groet

  7. Ik ken het Nijenhuis… tot voor kort hing er een ‘sculptuur’ van me in de kasteeltuin…
    Eigenlijk bedoelde ik te vragen of je zelf Zwolse bent:-)

  8. jammer dat ik die dan niet meer kan zien
    een echte zwolse nee
    maar ik woon er sinds 1980
    er ligt dus een heel arbeidzaam gezinsleven leven hier
    heb verhuisplannen
    maar mijn huis wil niet verkopen
    groetje

