andermans bed


                                                                                                                
                                                                                                                 
te lang was ik in
andermans wereld
tussen andere muren
in andermans bed
 
 
het wordt tijd dat
ik mijn biezen pak
terugkeer naar mezelf
het masker achterlaat
 
 
 
 
foto: MPM©reations
 
tekst: vuurjuffer, juli 2010
 
 
 
 
 

Geplaatst op 27 juli 2010, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 22 reacties.

  1. Kon je die ander ruiken,
    in je slaap?

  2. nee
    maar ik was me wel bewust

  3. en wat nu als het masker juist was afgezet?
    ….:)))
    mooi hoor!!!
    jeggroet

  4. je eigen bed slaapt toch altijd het lekkerst 😉

  5. Mag ik even?
    Wat een pracht acht regels!
    Er tussendoor verlies ik mij!
    en blijf achter, stomverwonderd!
    Mooi kut dan!

  6. jeg
    wat je afzet
    kun je achterlaten
    toch?
    groet terug

  7. flo
    vaak wel
    maar soms heeft een vreemd bed ook een lekkere matras
    en frisse lakens

  8. trekmoment
    het gevoel is over gekomen
    kees ik

  9. langzaam verdwijn ik
    maak ik mezelf onzichtbaar
    mijn gekerfd gelaat

  10. paco painter

    Zet vooral geen nieuw masker op

  11. eh paco
    de ik niet met de schrijver verwarren

  12. Rob kruzdlo

    Heel mooi want het masker of portret verhuld het gelaat…. Ik ben ook liever alleen… Ab groet Rob

  13. een masker is om je achter te verschuilen, rob
    en dat zou toch eigenlijk niet moeten en niet hoeven
    alleen zijn is prettig
    maar liever niet te lang:))
    een groet

  14. nee ik bedoel dat daar nu juist geen masker opgezet was, dus het masker kon ook niet worden achtergelaten…..dat masker ligt ergens anders misschien?!
    ik herinner me namelijk een bepaalde reactie van jou een tijdje geleden en dat zou hier op kunnen slaan…:)))
    jeggroet

  15. Aad Verbaast

    Niemand kan beter jezelf zijn dan jij zelf.

  16. jeg
    ai zo
    het masker hoort daar thuis
    welke bepaalde reactie?
    aad,
    zo zou het moeten zijn
    maar zo is het niet altijd
    ben soms verrast om wie ik ben
    wens jullie een fijne avond met groet en dank

  17. mooie eenvoud

  18. joostx
    daar ben ik van
    en blij als mensen dat kunnen waarderen
    nice day

  19. erg mooi!
    kunnen de oogjes weer helemaal open en de wereld anders tegemoet treden…;)
    bedenk ik maar…
    vanuit een terras in Frankrijk
    met een zonnegroet

  20. svara
    vanaf een terras in frankrijk
    en dan toch even langskomen…….
    ik wens je nog heel fijne dagen!!
    een wisselvallig groetje terug

  21. Het is wel een mooi masker.
    Dapper hij/zij die het achterliet.
    Hopelijk weet degene die het
    mocht houden het te waarderen.

  22. wat een mooi commentaar
    veelzeggend
    het masker komt uit afrika en heeft zijn bestemming gevonden
    ergens
    met een groet

