bij een afscheid (1) : zolder iers_dagboek ineke6835

                                                                                                                                                   
                                                                                                                                                  
                                                                                                                                                     

nog voor het gaan
schrijf ik wat namen
op het beslagen raam
 
  
  zolder
 
                  iers_dagboek
 
                      
                                        ineke6835
 
 
nog voor het gaan
sta ik bij de deur
hoor de stappen sterven
wuif naar ruggen
die nog niet bestaan
 
 
 
 
 
 
 
@ hennie van ee
 
 
 
 

Geplaatst op 29 januari 2011, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 15 reacties.

  1. inspirerende woorden

  2. maria-dolores

    mooi, maar ook verdrietig.
    ‘k moest ineens aan de Ark van Noach denken
    alleen kwamen de dieren daar twee aan twee binnen, in plaats van dat ze weg gingen

  3. Ingrid van den Bergh

    over deuren en ramen die sluiten
    en opengaan
    ooit

  4. @jacob
    inspireren tot weggaan…….
    heb jij al een keuze gemaakt?
    @M-D–
    ik ken het verhaal
    deze ark loopt langzaam leeg
    @ingrid
    hoe was het ook weer:
    bij iedere deur die sluit
    opent zich een nieuwe
    groetjes
    hennie

  5. hennie Dat komt er van als er stekkers worden uitgestrokken.
    Ik heb geen in mijn tijd uit te zitten. Wilde wat moois maken van
    mijn blog.

  6. Catharina Anna Maria van Vliet

    Treurig allemaal

  7. het is weemoed @martin
    veel succes en plezier op je nieuwe blog
    @cam
    het wordt nog treuriger:))))
    groet

  8. prachtig
    woorden op beslagen ramen blijven stiekem zichtbaar
    en ruggen die nog niet bestaan
    zijn de ruggen van mensen die nog naar je toe komen lopen
    ik wens dat het er vele zullen zijn

  9. @marijke
    jij bent een intensieve
    intense lezer
    fijn dat je er was
    met een groet

  10. Marius van Artaaa

    afscheid nemen, hennie,
    hoe bitter ook, het is toch
    het moment dat we het dichtst
    elkaar naderen, alsof we sinds de
    uitdrijving uit het paradijs die breuk zo
    alleen kunnen herstellen, door in liefde
    uit elkaar te gaan, wetend dat de adem op
    de ruit ons in strepen laat voortbestaan
    waar de letteren ook zonder tijd en plaats
    eeuwig ons verbinden…….

  11. @marius
    nog voor mijn eerste afscheid
    schreef ik afscheid
    om het af te wenden
    misschien
    het is mij niet gelukt
    dank voor je juweel

  12. = wuif naar ruggen die nog niet bestaan=
    doet me denken aan:
    men lijdt het meest door het lijden wat men vreest
    maar dan in mooie woorden verpakt
    hartegroet

  13. @svara
    om aan te geven dat het voor het weggaan is
    kijk
    die ruggen gaan dus wel bestaan
    een hartegroet terug

  14. Het doet eigenlijk allemaal best wel pijn, Lieve Hennie……..
    ‘k weet nu ff niets anders meer te zeggen.
    Harteliefs♥

  15. ik vind dat je het afscheid moet vieren
    dat maakt de kater kleiner
    hoop ik
    maar het is zo jammer
    zo zonde
    liefs voor jou

