DICHT


                                                                                                                                             
                                                                                                                                                
 

wat ik wou dichten

is gedicht

alle woorden

alle zinnen

de leestekens

die ik nooit gebruikte

 

dicht

als ik

 

gesloten

 gedachten

gevoel

 

tot ik weer open

 

 

 

 

 

 

 

@hennie van ee, 28 februari 2011

 

 

 

 

 foto: vruchtbaarheidshuisje

MPM©reations

 

 

 

Geplaatst op 28 februari 2011, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 12 reacties.

  1. en zo is het dicht de woon waar het woord geen kruiwagen nodig heeft.

  2. jacob hesseling

    Uw nieuw openingstijd wacht ik in spanning af.
    ( laatste vkbericht)

  3. dichten, dichtte, gedicht
    zal dichten

  4. blijf nog even
    fluister ik
    bijna ademloos
    blijf nog even
    Moon

  5. explosie
    implosie
    en dan gauw maar weer
    explosie

  6. dat is wel heel veel op een hoopie….
    gelukkig veel gereedschap binnen handbereik
    groetje

  7. Getroost door de laatste zin
    wacht ik op het nieuw begin
    Dat is nog eens dichten 😉
    Tot dan Vuurjuf, Ragfijn

  8. @ton
    het woord rijdt zichzelf
    @jacob
    dat legt druk op mijn schouders
    @maria
    :))

  9. @moon
    doe ik
    @marijke
    een puinhoop
    @svara
    ik zag het in park sonsbeek, arnhem
    @rag
    je kunt het:)))

  10. zolang ik gelezen word
    houd ik het blog hier in stand
    af en toe wat plaatsen
    af en toe wat lezen
    ook elders
    en af en toe reageren
    het lijkt de vut wel
    met dank en groet

  11. Blij je nog even te treffen hier, Hennie….
    Wat een pracht van een gedicht!
    Lieve groet!

  12. hoi geroma
    wat een blije foto
    goed je hier te zien
    waar ik voorlopig blijf
    lieve groet terug

