vrede totdat *

* dit gedicht maakt deel uit van de Vrederat Themaweken Combinatiegedicht

ook te lezen op het VK blog
en bij Simen Vrederat

vrede totdat

de zon rekt laag
de schaduwen lang
en langer
in haar gouden licht
het is een uur of acht

we rijden de snelweg
ergens onder harderwijk
alles ademt zelfs
de koeien
vrede totdat

© hennie van ee, juni 2011

Geplaatst op 7 juni 2011, in Uncategorized en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. 7 reacties.

  1. Boeiend Hennie
    Ik ben ook al aan het broeden en hopelijk doen er meer mensen mee.
    Hartelijke groet

  2. hennie van ee

    hee svara

    ik ben benieuwd wat het worden gaat

  3. Ik ook.
    Heb iets aangereikt.

    Kom je zaterdag ook naar de expositie van Barbara?

  4. hennie van ee

    ik ga je lezen

    ik ga vrijdag een weekje op vakantie
    ben zaterdag dus niet in de buurt

    wens jullie alvast een mooie dag!

  5. hennie
    Jouw en mijn gezamenlijk product voor de tweehma-dagen staat inmiddels op mijn site.
    Ik had je dat even willen mailen maar vond geen adres.
    Als het goed is krijg je hiervan ook mail.
    Hartelijke groet,
    Simen Vrederat

  6. dag, Hennie, heb de bijdrage bij Simen al gezien en ga nog eens terug kijken. Mooi hoe je eindigt met een onaffe zin waarmee je Simen dichter nodigt …

