laat de dag worden wat hij wil

laat de dag worden
wat hij wil
de nevel klimmen
naar de zon
in het waterbed

laat de kinderstemmen
schel de ochtend scheuren
tot een ander licht
waarin een jonge vrouw

laat de middag zijn
in helle uren
slenterend naar het eind
de avond en ik
zie wat geworden is
wacht op wat komen wil

©hennie van ee, september 2011

Geplaatst op 5 september 2011, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 12 reacties.

  1. mooi in taal en sfeer, h

  2. hé dé,

    je doet me goed hier
    ben nog steeds in mijn time out
    maar langzaam aan begint het weer te borrelen (zo rond vijf uur)

    groetjes, h

  3. Mooi; de herhalingen van Laat,
    de foto van de header en verwijzing naar het ongerijmde.

    • hoi laila,

      fijn dat je het kunt waarderen
      ben nog zoekende hier

      de header is een standaard foto, maar voorlopig goed
      vind zelf ongerijmd wel een aardige titel voor wat ik hier doe:))

      met een groet

  4. Het enige dat verandert is de kleur van het behang.

    Hartelijke groet,
    Simen Vrederat


  5. en altijd
    stralen
    boven de einder

  6. hoi ingrid,

    het is natuurlijk wat je wilt zien
    ook op regendagen

    een groet

  7. wat mooi Hennie
    fijn je weer te lezen
    hartelijke groet

  8. Mijn dag is geworden wat ik al heel lang wilde 😉 Fijn je weer teruggevonden te hebben!

    Groet van Ragfijn

  9. rag, een goed bericht van jou
    mijn dag was ook best redelijk

    groetjes

