en wacht

tussen draden ziel en zaligheid

houdt zij het leven

en wacht

op zachte schommels wind

haar jeugd zojuist ontgroeid

de ochtend in nevelige lijnen

gesponnen

en wacht

op wie komt wat nooit meer gaat

geweven huis

een eeuwig thuis

 

©hennie van ee, oktober 2011

 

Geplaatst op 10 oktober 2011, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 8 reacties.

  1. ik vind het prachtig Hennie!!!

    ook al spreekt de afbeelding mij als combi minder aan
    het beeld van zulke draden wel maar dit materiaal op de afbeelding niet 🙂

  2. hennie van ee

    svara,

    eigenlijk kan het wel helemaal zonder beeld
    misschien
    het is een knutselwerkje :))

    GROETJES

  3. ik hou van nevelige lijnen
    bij kunde zou ik zelf twijnen

  4. hennie van ee

    kleverige lijnen
    zo lijken zij

    en alles valt te leren, ton

  5. mooi
    zachte schommels wind spreekt me aan

  6. hennie van ee

    hee dee,
    zo’n zin had ook uit jouw toetsenbord kunnen opstijgen
    geniet de herfst

    groet je, ha

  7. fraai ineengeweven, Hennie

  8. hoi ingrid,
    een mooie herfstachtige reactie

