schaduw in de wind

mijn schaduw en ik
mijn schaduw ben ik
het donkere deel
achter me
zwarte gedachten
angst voor het onheil
alleen in de zon

lichtgeraakt beweeg ik
onstuimig in de wind
mijn sprongen
mijn schaduw

foto:mpm©reations
tekst: hennie van ee

Geplaatst op 25 maart 2012, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 4 reacties.

  1. aardige foto met sterk gedicht.
    groet,
    Pjotr

  2. iedere zon zijn eigen schaduw
    iedere schaduw zijn eigen zon
    groet terug
    hennie

  3. de reacties met diezelfde avatar intrigeren me ook
    nagenoeg op hetzelfde tijdstip…
    zo boven zo beneden 🙂
    met een hartelentegroet
    svara

  4. ja, de een boven
    de ander beneden
    of zoiets
    of andersom

    wat een weertje he
    groet je
    hennie

