een zomerliefde

                                                                                                                                                                 

                                                                                                                                                                             

voor hij gaat

blijft hij nog een poosje

ik houd hem

vast

in het goud van een zomer

zijn ogen zijn huid

 

handen gevangen

tussen de heuvels

langs meanderend water

vrij van woorden

zie ik hem

mooi

 

het kan mooier

nu hij gaat

 

uit het archief, bewerkt

 

Geplaatst op 16 juni 2012, in poëzie en getagd als , . Markeer de permalink als favoriet. 9 reacties.

  1. Een heel mooi gedicht!

  2. Unforgettable

    ja, tussen komen en gaan
    ontluikt af en toe
    niemand weet hoe
    een liefde die blijft bestaan

    Door dit prachtige gedicht voelde ik mij even meer dan vijftig jaar jonger, Hennie. ☺
    Dank je wel!
    Lenjef

  3. ah wat een relativatie hennie:-) heerlijk
    voor mij is dit een schitterend cynisch werk!:-)

    gr en geniet je zondag

    enrico

