van ee gaat feesboek

Image

 

foto: mpm©reations

 

ineens kan ik kiezen

uit wel honderd vrienden

of meer

allemaal blije gezichten

alleen maar toe te voegen

of meer

ik praat alleen nog in

losse zinnen

en deel en deel en deel

de vrienden van mijn

vrienden wel honderd

of meer

 

Geplaatst op 12 augustus 2012, in poëzie en getagd als . Markeer de permalink als favoriet. 12 reacties.

  1. je bent er nog ‘vers’

  2. Leuk toch? Welkom, ook daar!

  3. ‘En-en’, of ga je helemaal over? In ieder geval: veel succes!

  4. ik begin er niet meer aan, heb faceboek en twitter geheel afgeschaft…

  5. geen idee hoe dat werkt Hennie
    ik denk altijd dat het veel tijd kost
    kun je daar ook gedichten en foto’s plaatsen?
    in elk geval veel plezier

    • was even weg:))

      je kunt foto’s en gedichten plaatsen, ik hoop zo mijn lezerskring wat uit te breiden, plaats vanaf het blog,
      foto’s kunnen ook
      het kost veel tijd als je veel wilt,
      wel leuk dat ik nu weer oud-collega’s tegenkom en mensen met wie ik in schrijfgroepjes heb gezeten,
      ben niet van plan veel op FB te zitten,
      eerst het blog

      groetjes, hennie

