kracht

1207978700-28291

ver voorbij gedachten

in een ruimte van sneeuw

stil

en versgevallen

kwam zij zichzelf tegen

 

in het gevroren wit

wereld van ijs

vond zij de rust

de kracht

voor een winterleven

 

 

Geplaatst op 13 december 2012, in poëzie en getagd als , . Markeer de permalink als favoriet. 7 reacties.

  1. Mooi, sneeuwt het in Nederland? Of is de wens vader van het gedicht?

  2. hoi dianne, deze prent heb ik ooit eens van jou ontvangen

  3. IJskoningin

    ze draagt de winter in haar hart
    al vriest het zó hard
    dat het de verbeelding tart
    warmte vult haar zijn met smart

    Een prachtige combinatie van prent en gedicht, Hennie!
    Héél mooi!
    Lenjef

  4. Je weet er altijd weer iets moois van te maken
    En zij is voorbereid
    Gr

  5. Ben je daarom weg Bij Facebook
    Winterrust?

    Groet van A.

    • Hoi Annet, ik ben nog bij facebook, beperk me tot die mensen die ik persoonlijk ken en dat bevalt goed,
      anderen lees ik op het blog
      heb de laatste tijd veel andere dingen te doen, maar wel leuk hoor,

      met een groet,
      Hennie

