schrijven: een verhaal in zes woorden en een beeld

1227344464-46621

Koningin Wilhelmina

gezien in de Fundatie, Zwolle

ik houw mijn beelden uit woorden

Geplaatst op 27 maart 2013, in poëzie en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. 22 reacties.

  1. mooi gezegd, hennie. Andersom, zou dat ook kunnen?

    • Ik schrijf mijn woorden in beelden

      Ik houw mijn woorden uit beelden

      Ik schrijf beelden en houw woorden

      Woorden in beelden zijn het verhaal

      Beelden in woorden ……..

      Alles kan, toch:-)

  2. mooi, hoe beelden ontstaan en het mooie is dat je nooit hetzelfde ziet.

  3. verbeelden wat woorden anders zouden vermoorden

  4. Je verhaal in combinatie met het beeld – letterlijk – is prachtig. Een sterk beeld, sterke persoonlijkheid en sterk verhaal. Het stáát!

    • Ha Marion, dank
      Ik hou wel van 6 woorden verhalen
      Leuk dat jij het initiatief hebt voortgezet

      • Ben er ook gek op! En wat fijn dat je meedoet, Hennie. Ik heb de uitdaging voortgezet in overleg met Joke.
        Wil je de volgende keer de url naar jouw blogpost in een comment onder mijn uitdagingspost plaatsen in plaats van de zes woorden zelf? Anders wordt het effect van de combinatie van woorden en beeld teniet gedaan. En in jouw blog linken naar mijn uitdaging, zodat meer mensen kunnen meedoen?
        Ik heb de link naar dit verhaal inmiddels opgenomen in de lijst met verhalen.
        Hartelijk dank 🙂

  5. Als je even stil staat bij een beeld kan het machtig mooi tot je spreken, mooi gedaan!

  6. kga een bonk klei kopen
    en dan ga ik jou
    geknede woorden zeggen …;-)

  7. Ik ben benieuwd
    Stuur je wel een bandopname 🙂

  8. Regelmatig hoor ik mensen zeggen dat ze in in beelden lezen.
    Geweldige bijdrage dus. 🙂

  9. annevellinga

    houd ik van

  1. Pingback: Zes Woorden met Beeld-uitdaging: Schrijven | DOLDRIEST

