Hartland Quay

hartland quay

foto: internet

Ik ging naar Hartland Quay om de oceaan

te zien.

De weg was smal en steil met onderaan

een schitterend woest welkom.

Windkracht acht op zee. 

Hoogspattend schuim in een spel van wit

rond zwarte rotsen, tomeloze razernij,

zouter dan het zout.

 

De wind nam mijn hoofd, blies het

schoon en waaide mij vrij.

Hartland

foto: Peter Mauve

©hvanee, juni 2013

Geplaatst op 14 juni 2013, in poëzie en getagd als . Markeer de permalink als favoriet. 6 reacties.

  1. Heel mooi verwoord: vrij gewaaid……

  2. prachtverslag heb je gemaakt Hennie

  3. Ik ging naar Bommel om de brug te zien. Deze dichtregel was mijn eerste associatie.

    Vrijwaaien is een mooi werkwoord. Hopelijk is hoofd daarna blijvend vrij 🙂

