voor jou en voor mij

untitled

 

er komt een dag

dan ben ik je kwijt

hebben mijn gedachten

jou verloren

niet dat ik dat wil

maar zoiets gebeurt

voor het zover is

wil ik je zeggen

dat ik je dan

ontzettend mis

 

foto internet

©hvanee, november 2013

 

Geplaatst op 25 november 2013, in poëzie en getagd als , . Markeer de permalink als favoriet. 13 reacties.

  1. Ontroerend

  2. Tranen vóór het verdriet

    kan men lang op voorhand wie men heel graag ziet missen
    alsof morgen eergisteren was
    de niet ontstane wonde genas
    kunnen we wat niet opgeslagen ligt in het geheugen wissen?

    Een mooi én intrigerend gedicht, Hennie!
    Lenjef

  3. Dank weer voor de likejes. Mooie stimulans

  4. Heftig! Maar zo kan het gaan. Die foto, zo kwetsbaar en toch krachtig.

