lente op de rol

lente in de keuken (2)er staat lente op mijn keukenrol

vlinders fladderen als harten

la primavera en ik

wij dromen deppend droog

 

die keukenrol is al op jaren

hij stond alleen

vergeten

gelaten achterin de voorraadkast

 

le printemps the spring en ik

wij deppen dansend droog

buiten kruipt de kerst nabij

het is lente in dat hoofd van mij

 

december 2013

foto: peter mauve

tekst: hennie van ee

Geplaatst op 11 december 2013, in poëzie en getagd als , . Markeer de permalink als favoriet. 11 reacties.

  1. Naar buiten kijkend met de verwarming aan lijkt het lente

  2. Nog even bewaren 🙂

  3. Het is bijna: lente áán de rol….. 😉

  4. Rebelse Huisvrouw

    Ik word hier bijna vrolijk van Hennie!

  5. met lieve dank voor de likes, ze maken vrolijk

  6. De lente laat zich niet inperken door seizoenen. Een vrolijke rol, Hennie.

