warme dagen

maria_met_kind

het kind

geborgen

ergens

in de warmte

van een schouw

foto: peter mauve

december 2013

Geplaatst op 22 december 2013, in poëzie en getagd als . Markeer de permalink als favoriet. 9 reacties.

  1. warme dagen
    wens ik jou

  2. Dank je wel Hennie
    Jij ook!

  3. Dank! Ook jij warmte gewenst. En licht.

  4. Het roept warmte op het geeft warmte. Wens je dagen vol warmte.

    Elke dag als ik op de fiets in het donker door weer en wind naar huis ploeter, dan ben ik zo blij dat ik een huisje heb, een kachel en een boom, dat ik ergens hoor en dan ben ik zo dankbaar dat ik ergens naar toe kan, waar ik welkom ben en geborgen en daar denk ik nu weer aan, door jouw gedicht.

  5. Fijne feestdagen en een gezellig uiteinde!

  6. vanuit de warme een goed uiteinde…

  7. Met z’n tweetjes staan ze daar heel knus en veilig. Fijne feestdagen!

  8. Goede dagen wens ik jou.
    Dat we ook volgend jaar van jouw gedichten mogen genieten.

  9. Vanuit een warm huis met lieve mensen en lichtjes, dank voor de mooie wensen.

    Heb het goed!

