een echo

kindertekening 2

 

 

 

 

 

 

 

de wereld is een feest vandaag
geen wind alleen maar zon
en het journaal nog mijlenver

de stoepen zijn weer stoepgekrijt
ik loop daar doodgewoon
zomaar fluitend overheen

in mijn hoofd danst het kind
het kind nog ongeboren
al helemaal compleet

dag kindje van de herfst dag
hier is het bijna zomer wacht
en blijf nog even waar je bent

tekening: internet
©hvanee, juni 2014

Geplaatst op 6 juni 2014, in poëzie en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. 7 reacties.

  1. Mooi, dit verwachtingsvolle bericht, haast zo mooi als je opgewekte gedicht.
    En ergens in het vers, tussen de regeltjes verloren,
    meende ik zelfs een verre echo van Van Ostayen.te horen…

    Fijn weekeinde Hennie

  2. Kan ik me best voorstellen.
    Alvast van harte geluk gewenst 😉

  3. Dank voor de zeven sterren…..

  4. Wat leuk en wat heerlijk!

