kleurrijk

bij kasteel Middachten

 

 

onder een hemel

kleurrijke regenschermen

houden wij het droog

gezien in de tuin van kasteel Middachten, De Steeg

december 2014

Geplaatst op 19 december 2014, in poëzie en getagd als , , , . Markeer de permalink als favoriet. 17 reacties.

  1. ik zie het parapluutjes regenen

  2. Het maakt me blij! Wat leuk bedacht! Ook dat lampje er in, lijkt me wat voor het beste idee van Nederland.

  3. De vlucht vlinders van Muzo… zo mooi!

    • even gegoogeld, ik kwam je tegen, ze zijn mooi

      Verder gegoogeld, wat van de rijke poëzie van Neruda gelezen
      Dank voor de tip
      Ook voor jou Dauw, fijne feestdagen

      • De “vlinders van Muzo” komen uit het Canto General van Neruda op muziek gezet door o.a. Mikis Theodorakis. Je foto bracht ze bij mij in gedachten 😉
        Prettige eindejaarsfeesten gewenst.

  4. Hahaha in de hoofdstad van Luxemburg hadden ze precies op dezelfde manier een winkelstraat versiert, en dat geeft toch echt een mooi gezicht.

  5. Kan ik even schuilen en een peukje doen.

  6. Regen klatert
    en maakt nat
    Veelal grijze wolken
    Een saai humeur
    Dan een opening
    in de grauwe sluier
    Een zonnestraal
    doorklieft de bui
    Een kleurenboog
    geet hoop
    Het wordt weer droog…

  7. Prachtig!

    Fijne Feestdagen voor jou en je lezers.

    Vriendelijke groet,

  8. Rebelse Huisvrouw

    Wat een leuk idee! Staat heel vrolijk.

