vreugde

Xanten 010

 

 

 

 

 

 
het werd stil toen ik er binnenging

ik rook de heiligheid

nooit voelde vrede dichterbij

 

 

 

 

 

 

 

vrede, vreugde en voorspoed wens ik je voor het nieuwe jaar

Beste bloggers, dank voor een jaar lezen, liken en reageren.

We gaan elkaar weer tegenkomen in 2016.

Met een groet, Hennie

Geplaatst op 23 december 2015, in poëzie en getagd als , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 18 reacties.

  1. Wens jou het zelfde. Wat een aparte foto, een heks in de kerk? Sterke vrouwen nemen het roer over? Het werd tijd.

  2. Veel voorspoed, geluk en gezondheid wens ik jou, je naasten en jouw lezers.

    Vrolijke groet,

  3. Ik houd van heksen 🙂
    Jij ook fijne dagen! Ik blijf je blog zeker volgen. Je staat zelfs in mijn linkslijst…
    Lieve groet

    • Da’s mooi, maar dan wel met de goeie naam: Hennie i.p.v. Hannie
      Wat je reacties weet je trouwens los te maken bij je lezers, ga zo door in 2016
      Warme groet

  4. Fijne dagen Hennie. Alle goeds voor 2016.

  5. Ook voor jou wens ik alle goeds!

  6. Fijne kerstdagen en mooi nieuwjaar gewenst

  7. Fijne dagen en zo!

  8. Dank je Hennie,
    En wat een mooi beeld bij die mooie woorden!
    Ik voel me verleid voor een vreugdedans 🙂

    Heb het goed!

  9. Een geweldig 2016 toegewenst lieve Hennie!!

