lucht, water en aarde

Lepelaars200906

 

eindelijk woorden gevonden

die lucht geven aan een liefde

als grote vogels in het blauw

ik hou ik hou van jou

woorden als water die na

een onstuimige bui

tot staan komen op het pad

plassen waarin kinderlaarzen vrolijk

woorden die kracht geven

aan de aarde in rust

wachtend op een nieuw seizoen

 

© hennie van ee, februari 2016

foto: internet

 

Geplaatst op 28 februari 2016, in poëzie en getagd als , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 8 reacties.

  1. Ook ik wacht op een nieuw seizoen.
    Mooi blog!

    Vrolijke groet,

  2. Niet spaarzaam

    liefde besmet lucht, water en aarde
    sinds Eva haar eigen koers vaarde
    waarna ze snel een kindje baarde
    omdat Adam zijn zaad niet spaarde

    Hetzelfde maar een beetje anders. 😀
    Héél mooi, Hennie!
    Lenjef

  3. Ik kan niet wachten tot het lente is, mijn favoriete jaargetijden. De eerste kievit heb ik al gehoord en gezien, dus nu kan het echt niet lang meer duren. Tijd voor de aarde om te ontwaken!
    Lieve groet

