zomers rondeel

rondeel

 

de zon koestert de velden

ik laat mij langzaam gaan

naar ver en almaar verder

de zon koestert de velden

vandaag ben ik niet thuis

wilde bloemen zijn mijn huis

de zon koestert de velden

ik laat mij langzaam gaan

foto: corrienijenmanting.weebly.com

©: hennie van ee, juli 2016

 

 

 

 

 

 

Geplaatst op 30 juli 2016, in poëzie en getagd als , , , . Markeer de permalink als favoriet. 6 reacties.

  1. Jouw tekst lezend geeft mij een heerlijk loom gevoel.

  2. Prachtig ‘onkruid’

    wie
    niet blind is
    voor schoonheid

    hoeft echt niet ver te lopen
    trek gewoon de ogen open

    tenzij de weg
    je naar
    de duisternis leidt

    Jouw zonovergoten zinnen geven me een zalig en warm gevoel, Hennie! ☼
    Heerlijk om te lezen!
    Lenjef

  3. Een heerlijk zomers gedicht. Ik wou dat de temperatuur bij ons óók zo zomers was.

