ouwewijvenzomer

Je bent nog niet weg
je bent nog aan het blijven
september
zomer voor de ouwewijven

Je kleuren hebben zich verdiept
het zonlicht neigt naar goud
in weemoed kijk ik om
zoete zomer, jij en ik
we worden langzaam oud

© hennie van ee, september 2017

Geplaatst op 6 september 2017, in poëzie en getagd als , . Markeer de permalink als favoriet. 9 reacties.

  1. Ik kan mij er helemaal in vinden Hennie! Prachtig.

  2. Je bent een optimist hoor! Ik geloof er niet meer in.

  3. Tot de laatste dag

    vergrijzend wordt onze schaduw steeds kleiner
    tot aan het eindmeetje
    krimpen we elke dag een beetje
    een sterk groeiend aantal helaas met alzheimer

    Jij zal nooit een oud wijf zijn, Hennie! 🙂
    Prachtig weer!
    Lenjef

  4. Mooi compliment, maar Lenjef, soms voel ik mij wel oud 🙂

